İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Çalışma Mevzuatı Sertifikalı Kurs Programı

ÖNEMLİ! Ödeme Yapmadan Önce Mutlaka BAŞVURU Yapmayı Unutmayınız!
SON BAŞVURU TARİHİNE KALAN SÜRE

EĞİTİM PROGRAMINA BAŞVURULAR KONTENJANLAR İLE SINIRLIDIR. ACELE EDİN!

HEMEN BAŞVURU YAP!

  • GÜNCEL EĞİTİM TAKVİMİ
  • SON BAŞVURU TARİHİ: 17 MAYIS CUMA
  • Eğitim Tarihleri: 20 MAYIS - 28 HAZİRAN
  • Sınav Tarihleri: 25-30 HAZİRAN
  • Eğitim Süresi: 1
  • Eğitim Saati: 90 ders saatinden oluşmaktadır.
  • Eğitim Ücreti: 1820,00 TL


 

EĞİTİM TANIMI:

   İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Çalışma Mevzuatı Eğitimi; İnsan Kaynakları Yönetmeliği ve İş Kanunları, yönetmelikler ve toplu iş sözleşmeleri hakkında detaylı bilgilendirme sağlamaktadır.

   İnsan Kaynakları Yönetimi, İnsan Kaynakları alanında stratejik anlayış, planlama, işe alım süreçleri, mülakat teknikleri, performans değerlendirme, oryantasyon-adaptasyon süreçleri ve iletişim gibi temel alanda gerekli konuların yer aldığı program olmakla birlikte İş Kanunları ve Yönetmelikler’in yer aldığı eğitim programıdır. İş kanunları dışında; İş Hukuku, İş Sözleşmesi Türleri, Çalışma Hayatının Denetimi, İşkolları, Sendikalar, Grev ve Lokavt, Çalışma Süreleri, Çalışma Esasları, Ücretler, İdari Para Cezaları ve Devletin Yükümlülükleri vb. alanlarda detaylar yer almaktadır.

   İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Çalışma Mevzuatı eğitim programına; İnsan Kaynakları alanına ilgi duyan, Temel Çalışma Mevzuatı hakkında detaylı bilgiye sahip olmak isteyen, bu iki alanda da kendini geliştirmek isteyen herkes başvuru da bulunabilmektedir. İlgili program ve konularda yetkinlik kazandırmak amaçlanmıştır.

 

EĞİTİM İÇERİĞİ:

1. İnsan Kaynakları Yönetimine Giriş ve Stratejik İKY Anlayışı

2. İnsan Kaynakları Yönetimi İş Analizi, Planlama, İşe Alım Süreci

3. İnsan Kaynakları Yönetimi Oryantasyon ve İşe Yerleştirme

4. İnsan Kaynakları Yönetimi Performans Değerlendirme

5. İnsan Kaynakları Yönetimi Ücret

6. İnsan Kaynakları Yönetimi Kariyer Yönetimi

7. İnsan Kaynakları Yönetimi Eğitim ve Geliştirme

8. İnsan Kaynakları Yönetimi Çalışanların Motivasyonu

9. İletişim

10. Mülakat Teknikleri ve  CV Hazırlama

11. Mobbing

12. 4857 Sayılı İş Kanunu

  • İş Yerini Bildirme
  • İstisnalar
  • Fesih
  • Çalışma Belgesi
  • Çalışma Süreleri
  • Çalıştırma Yasakları
  • Asgari Ücret-Yarım Ücret-Fazla Çalışma Ücreti
  • Geçici İş Görmezlik
  • İdari Ceza Hükümleri

13. 6356 Sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmeleri Kanunu

  • İşkolları, Kuruluşlar
  • Genel Kurul
  • Üyelik, Sona Erme, Askıya Alınma
  • Faaliyetler
  • Teşmil
  • Yetki Belgesi
  • Yüksek Hakem Kurulu
  • Grev ve Lokavt

14. İlgili Yönetmelikler

  • Devlet Yükümlülükleri
  • İdari Para Cezaları
  • Asgari Ücret, Prim, İkramiye
  • Çalışma Yönetmeliği
  • Ücretli-Ücretsiz İzinler
  • Fazla Çalışma da Sınırlar
  • Kadın-Genç-Çocuk-Engelli- Eski Hükümlü Çalıştırma
  • İzin Kurulu

 

EĞİTİM SAATİ: 90 SAAT

ÖNEMLİ NOT:
YALOVA ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ SADECE SERTİFİKALANDIRMA HİZMETİ YAPMAKTADIR.
BU PROGRAM MESLEKİ GELİŞİM AMAÇLIDIR, KESİNLİKLE İŞ GARANTİSİ VEYA ÜNVAN VERMEZ!

SÜREÇ HAKKINDA:

  • Yalova Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı sertifika elde edebileceğiniz kişisel ve mesleki gelişim programıdır.
  • Derslerin işlenişinde uzaktan eğitim yönetmeliği geçerli olacaktır.
  • Katılımcılar Türkiye'nin her yerinden katılabilir
  • Eğitim başlangıç ve bitiş tarihleri arasında tüm ders videoları 7/24 açık olup dileğiniz zaman aralığında istediğiniz kadar izleyebilirsiniz.
  • Eğitim başlangıç tarihinde kullanıcı adı ve şifre mesaj yoluyla iletilmektedir.
  • Eğitim programı sayfanın başında yer alan tarih itibariyle başlayacaktır.
  • Sınavlar internet üzerinden, Avrupa online sınav uygulama kriterlerine göre gerçekleştirilecektir. Çoktan seçmeli test şeklindedir.
  • Her adayın 3 sınav hakkı vardır.
  • Sınavda 50 ve üzeri alan adaylarımız sertifika almaya hak kazanacaktır.
  • Eğitim sonunda katılımcılara, "Sertifika Belgesi" e devlet üzerinden verilecektir. Ayrıca fiziki bir sertifika gönderimi yapılmayacaktır!
  • Sertifika, eğitim bitiş tarihinden sonraki 10 iş günü içerisinde e devlet e yansıtılacaktır.

BAŞVURU HAKKINDA:

  • Bir dönemde en fazla 3 Eğitim programına aynı anda katılabilirsiniz. (Sıkça Sorulan Soru)
  • Türkiyenin ve Dünyanın neresinde olursanız olun Eğitim Programlarına başvurabilirsiniz.
  • Başvurusu olmayan adayların kayıtları kabul edilmemektedir.
  • Kaydınızı internet üzerinden oluşturabilirsiniz.
  • Ödeme işlemini aşağıda yer alan banka hesabından gerçekleştirebilirsiniz.
  • Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına "Ad, Soyad, TC Kimlik No ve Eğitim Adı" yazılmalıdır.
  • Ödeme esnasında alıcı adı / hesap sahibi kısmına "YALOVA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ (Sığdığı kadar yazınız.)" yazdığınıza dikkat etmeniz gerekmektedir.
  • Başvuru esnasında doldurulan bilgiler aday sorumluluğuna aittir.
  • Başvuru oluşturduğunuz bilgiler ile sistem girişleriniz açılacaktır. Tüm bilgileri doğru ve eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.

BANKA HESAP BİLGİLERİMİZ


Banka Adı : Ziraat Bankası
Hesap Sahibi : Yalova Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (Sığdığı kadar yazınız, kısaltma yapmayınız.)
Şube Adı/Kodu : Ziraat Bankası Yalova Şubesi / 0404
Hesap No : 404-53053219-5016
IBAN : TR12 0001 0004 0453 0532 1950 16

Açıklama kısmına; eğitim adını, adınızı ve soyadınız ile birlikte TC Numaranızı yazmalısınız.

ÖNEMLİ NOT:
BAŞVURU YAPAN ADAYLARIN ÖDEDİKLERİ ÜCRET HANGİ SEBEPLE OLURSA OLSUN İADE EDİLEMEZ! LÜTFEN BAŞVURUNUZU YAPMADAN ÖNCE BİLGİLERİ DİKKATLİ BİR ŞEKİLDE OKUYUNUZ VE İADE TALEBİNDE BULUNMAYINIZ!

SERTİFİKA ÖRNEĞİ

Yalova Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Sertifika Örneği

BU EĞİTİMLER DE İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR?

Temel Bilgi Teknolojileri Sertifikalı Kurs Programı

  • SON BAŞVURU
    17 MAYIS CUMA
  • KATILIM ÜCRETİ
    1440,00 TL
  • (Uzaktan Eğitim)

Değerler Eğitimi Eğitmenliği Sertifika Programı

  • SON BAŞVURU
    17 MAYIS CUMA
  • KATILIM ÜCRETİ
    1400,00 TL
  • (Uzaktan Eğitim)
İnsan Kaynakları Yönetimi ve Temel Çalışma Mevzuatı Sertifikalı Kurs Programı Hakkında Detaylı Bilgi Almak İstiyorum.